CXPA Finland Ambassadors

dropcap]K[/dropcap] oska asiakkaiden tarpeet, liiketoimintamallit ja markkinat muuttuvat alati kiihtyvällä vauhdilla, on meidän varmistettava, että pystymme jatkuvasti kehittämään toimintaamme pysyäksemme alamme aallonharjalla ja voidaksemme auttaa organisaatioita luomaan yhä parempia asiakkuuskokemuksia. Kokemusten jakaminen kollegoiden kesken on tässä avainasemassa.

Siksi CXPA Finland on kutsunut mukaan toimintaa kehittämään Ambassadors –ryhmän. Ryhmä koostuu noin kymmenestä eri toimialoja edustavasta asiakkuuskokemuksen johtamisen huippuosaajasta. He vaikuttavat myös omalta osaltaan asiakkuuskokemuksen tietoisuuden ja ymmärryksen kasvattamiseen suomalaisten yritysten keskuudessa.

CXPA Finland Ambassadors

Hanna Hiekkamies
Senior Vice President, Brands and Marketing
Valio

Hanna Hiekkamies

Kaikki alkaa ja päättyy kuluttajaan;  miten tästä pitkästä ja moniportaisesta matkasta syntyy mahdollisimman hyvä ja yhtenäinen kokemus? Miten saadaan kaikki asiakasmatkan osa-alueet hitsautumaan yhteen, on sitten kyse omasta yrityksestä tai ulkoisista kumppaneista? CXPA:ssa haluan vaikuttaa yritysten asiakaskokemuksen kehittämiseen sekä verkostoitua ja oppia alan osaajilta.
 

Johanna Jäkälä
CMO, VP Brand, Marketing & Customer Loyalty
Finnair

Johanna Jäkälä

Kuvaus tulee myöhemmin.
 

Hanna Kauste
Head of Customer Relationship and Retail Marketing
Marimekko

Hanna Kauste

Kilpailu tullaan yhä enenevässä ja kovenevassa määrin käymään asiakaskokemuksen saralla. Olen iloinen, että CXPA tuo Suomeen lisä ammattimaista ja järjestäytynyttä otetta asiakaskokemuksen kehittämiseen. Samalla se tarjoaa hienon mahdollisuuden verkostoitua ja jakaa kokemuksia alan muiden ammattilaisten kanssa.
 

Salla Ketola
Development Director
VR

Salla Ketola

Asiakaskokemusten johtajan tulisi olla koko ajan askeleen edellä seuraavaa muutosta. Asiakkaiden tarpeet, liiketoimintamallit ja markkinat muuttuvat, emmekä voi astua samaan virtaan kahdesti. Siksi minä haluan olla aktiivisesti mukana yhteisössä, jossa osaavat ihmiset keskustelevat asiakaskokemuksista eri toimialoilla, eri näkökulmista. Olen mukana jakaakseni oman näkemykseni, mutta vielä enemmän oppiakseni jatkuvasti muilta.
 

Noora Lindholm
Customer Insight Manager, Global Customer Experience
KONE

Noora Lindholm

Mielenkiintoni kohdistuu asiakaskokemuksen kehittämiseen yli organisaatiosiilojen, prosessien ja kanavien, niin että jokainen työntekijä saadaan mukaan rakentamaan ainutlaatuista asiakaskokemusta. Haluan CXPA:n kautta omalta osaltani vaikuttaa suomalaisten yritysten ja henkilöiden asiakkuuskokemuksen kehittämiseen. CXPA tarjoaa myös loistavan foorumin oman osaamiseni kehittämiseen ja mahdollisuuden verkostoitua ja inspiroitua aiheesta muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa.
 

Kalle Ruuskanen
Yrittäjä, muutoskonsultti
Muutostoimisto Flow

Kalle Ruuskanen

Minulle poikkeuksellisten yrityskulttuurien rakentaminen on tullut äidinmaidossa: olen viidennen polven yrittäjä.
Juusto leivän päällä ja sen paksuus on aina määrittynyt sen perusteella, miten onnelliseksi saamme asiakkaamme ja henkilökuntamme – Olemme aina olleet onnellistamisalalla. nykyään kaikki business on palvelubusinesta – B2B2C.
Olen halunnut olla synnyttämässä  kulttuuria, jossa huoneentauluna on: “Jos et palvele asiakasta, palvele jotakuta joka palvelee.” Siksi haluan olla mukana edistämässä CXPA:n toimintaa Suomessa.
 

Juhana Tormilainen
Customer & Partner Experience Lead
Microsoft


Juhana Tormilainen

Haluan edistää kulttuuria, jossa asiakas on aina ensimmäisenä mielessä. käytännössä tämä tarkoittaa muun muassa oman henkilöstön toimintavalmiuksien parantamista, totuttujen toimintamallien haastamista ja ulkopuolisen näkökulman tuomista asiakastyöhön. Haluan olla mukana edistämässä CXPA Finlandin toimintaa, koska CXPA on mielestäni erittäin relevantti organisaatio jokaiselle asiakaskokemuksen kanssa työskentelevälle.
Näen että CXPA:lla on vielä paljon laajempaakin merkitystä suomalaisten yritysten kilpailukyvyn parantamisessa.
Omalta osaltani tuon järjestön toimintaan globaalin yrityksen Suomen tytäryhtiön näkökulman.
 

Anna-Mari Ylihurula
Vice President, Operations
Elisa


Anna-Mari Ylihurula

Arvon tuottaminen asiakkaalle on kaiken liiketoiminnan pohja. Arvo syntyy asiakashyödyn kautta, jossa asiakaskokemus on keskiössä. Näen asiakaskokemuksen rakentamisessa paljon parannuspotentiaalia. kun läpinäkyvyys ja asiakkaan valta avoimessa maailmassa kasvaa, organisaatioiden on kehityttävä jatkuvasti paremman asiakaskokemuksen varmistamiseksi niin prosesseissa,  palveluissa kuin asiakassuhteenkin näkökulmasta. Arvostan mahdollisuutta olla mukana edistämässä asiakaslähtöisempää kulttuuria ja oppia samalla parhaista käytännöistä muilta.

Tutustu Anna-Mariin >