CXPA Finland Ambassadors

K oska asiakkaiden tarpeet, liiketoimintamallit ja markkinat muuttuvat alati kiihtyvällä vauhdilla, on meidän varmistettava, että pystymme jatkuvasti kehittämään toimintaamme pysyäksemme alamme aallonharjalla ja voidaksemme auttaa organisaatioita luomaan yhä parempia asiakkuuskokemuksia. Kokemusten jakaminen kollegoiden kesken on tässä avainasemassa.

Siksi CXPA Finland on kutsunut mukaan toimintaa kehittämään Ambassadors –ryhmän. Ryhmä koostuu noin kymmenestä eri toimialoja edustavasta asiakkuuskokemuksen johtamisen huippuosaajasta. He vaikuttavat myös omalta osaltaan asiakkuuskokemuksen tietoisuuden ja ymmärryksen kasvattamiseen suomalaisten yritysten keskuudessa.

CXPA Finland Ambassadors

Hanna Hiekkamies
Senior Vice President, Brands and Marketing
Valio

Hanna Hiekkamies

Kaikki alkaa ja päättyy kuluttajaan;  miten tästä pitkästä ja moniportaisesta matkasta syntyy mahdollisimman hyvä ja yhtenäinen kokemus? Miten saadaan kaikki asiakasmatkan osa-alueet hitsautumaan yhteen, on sitten kyse omasta yrityksestä tai ulkoisista kumppaneista? CXPA:ssa haluan vaikuttaa yritysten asiakaskokemuksen kehittämiseen sekä verkostoitua ja oppia alan osaajilta.
 

Johanna Jäkälä
CMO, VP Brand, Marketing & Customer Loyalty
Finnair

Johanna Jäkälä

Kuvaus tulee myöhemmin.

Tutustu Johannaan >

 

Salla Ketola
Development Director
VR

Salla Ketola

Asiakaskokemusten johtajan tulisi olla koko ajan askeleen edellä seuraavaa muutosta. Asiakkaiden tarpeet, liiketoimintamallit ja markkinat muuttuvat, emmekä voi astua samaan virtaan kahdesti. Siksi minä haluan olla aktiivisesti mukana yhteisössä, jossa osaavat ihmiset keskustelevat asiakaskokemuksista eri toimialoilla, eri näkökulmista. Olen mukana jakaakseni oman näkemykseni, mutta vielä enemmän oppiakseni jatkuvasti muilta.

Tutustu Sallaan >

 

Noora Lainio
Director, Commercialization and Audiences, Corporate Customers
Elisa


Noora Lainio

Kuvaus tulee myöhemmin.

Tutustu Nooraan >

 

Noora Lindholm
Customer Insight Manager, Global Customer Experience
KONE

Noora Lindholm

Mielenkiintoni kohdistuu asiakaskokemuksen kehittämiseen yli organisaatiosiilojen, prosessien ja kanavien, niin että jokainen työntekijä saadaan mukaan rakentamaan ainutlaatuista asiakaskokemusta. Haluan CXPA:n kautta omalta osaltani vaikuttaa suomalaisten yritysten ja henkilöiden asiakkuuskokemuksen kehittämiseen. CXPA tarjoaa myös loistavan foorumin oman osaamiseni kehittämiseen ja mahdollisuuden verkostoitua ja inspiroitua aiheesta muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa.

Tutustu Nooraan >

 

Marja Leena Pinomaa
Head of Enterprise Feedback Management, Acting Head of Customer Experience and Insights
Tieto

Marja Leena Pinomaa

Uskon, että työntekijäkokemuksen, asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan tulosten välillä on syy-seuraussuhteita, joita pyrin tunnistamaan omassa organisaatiossani. Digitalisaatio on tuomassa tähän oman mausteensa B2B-ympäristössä. Haluan, että jäsenyyteni CXPA:ssa luo win-win-tilanteen: jaan avoimesti omaa osaamistani ja kokemuksiani muille asiakaskokemusammattilaisille Suomessa, mutta samalla opin myös itse uutta ja hyödyllistä.

Kalle Ruuskanen
Yrittäjä, muutoskonsultti
Muutostoimisto Flow

Kalle Ruuskanen

Minulle poikkeuksellisten yrityskulttuurien rakentaminen on tullut äidinmaidossa: olen viidennen polven yrittäjä.
Juusto leivän päällä ja sen paksuus on aina määrittynyt sen perusteella, miten onnelliseksi saamme asiakkaamme ja henkilökuntamme – Olemme aina olleet onnellistamisalalla. nykyään kaikki business on palvelubusinesta – B2B2C.
Olen halunnut olla synnyttämässä  kulttuuria, jossa huoneentauluna on: “Jos et palvele asiakasta, palvele jotakuta joka palvelee.” Siksi haluan olla mukana edistämässä CXPA:n toimintaa Suomessa.

Tutustu Kalleen >

 

Juhana Tormilainen
Customer & Partner Experience Lead
Microsoft


Juhana Tormilainen

Haluan edistää kulttuuria, jossa asiakas on aina ensimmäisenä mielessä. käytännössä tämä tarkoittaa muun muassa oman henkilöstön toimintavalmiuksien parantamista, totuttujen toimintamallien haastamista ja ulkopuolisen näkökulman tuomista asiakastyöhön. Haluan olla mukana edistämässä CXPA Finlandin toimintaa, koska CXPA on mielestäni erittäin relevantti organisaatio jokaiselle asiakaskokemuksen kanssa työskentelevälle.
Näen että CXPA:lla on vielä paljon laajempaakin merkitystä suomalaisten yritysten kilpailukyvyn parantamisessa.
Omalta osaltani tuon järjestön toimintaan globaalin yrityksen Suomen tytäryhtiön näkökulman.

Tutustu Juhanaan >

 

Heli Vainio
Shopping Center Manager
Kampin kauppakeskus


Heli Vainio

Markkinoinnissa käytetään edelleen paljon aikaa ja rahaa kampanjointiin vaikka oikeampi osoite investoinneille olisi asiakaskokemus. On upea tilaisuus liittyä tällaiseen ammattilaisten tiimiin ja olla mukana innostamassa kaikkia muitakin asiakaskokemuksen kehittämisen tiellä. Samalla oppii kaikilta muiltakin.