CXPA FINLANDIN KESÄJUHLAT AALTOEE:LLÄ

CXPA Finlandin kesäjuhlissa teemana oli ylivertaisiin asiakkuuskokemuksiin perustuvan kilpailuedun rakentaminen strategian, innostuksen ja yrityskulttuurin näkökulmista.

Plan Pii Oy:n Pia Rautakorpi neuvoi, miten kilpailukyvystä päästään kilpailuetuun – josta asiakas on myös valmis maksamaan. ROI:n saattaminen näkyväksi onnistui Caverionilla. Kuulimme myös Son of a Punchin Michael Grönforsilta ja Jyri Pylkkäseltä, kuinka pelillistää asiakkaan ja yrityksen suhde ja saada asiakkaat kertomaan tarinoita, jotka houkuttelevat lisää asiakkaita.

YRITYSKULTTUURIA EI VOI KOPIOIDA, SE PITÄÄ LUODA

Minna Koskelo Human@Work:sta kertoi ajatuksia innostavasta yrityskulttuurista kilpailuedun rakentamisessa, sekä miten näitä teesejä oli hyödynnetty Helsinki Day Spassa.

Sirte Pihlaja, CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja, avasi kokemuksiaan CCXP-sertifikaatista ja CXPA Finlandin kuluneesta vuodesta. Lisäksi AaltoEE esitteli Leveraging Customer Experience -koulutusohjelmaansa, joka käynnistyy lokakuussa.

VERKOSTOITUMISTA JA INSPIRAATIOTA

Kesäjuhlissa oli varattu hyvin aikaa tavata kollegoja, uusia ja aiemmissa tapaamisissa tutuiksi tulleita. Tapahtumaa kiiteltiinkin hyvänä foorumina pysyä ajan tasalla siitä, mitkä ovat viimeisimmät trendit ja saada benchmark-ymmärrystä sekä tutustua uusiin ihmisiin.

TUTUSTU ESITYSMATERIAALEIHIN

Tapahtumaan liittyvät materiaalit saat katsottavaksesi Slideshare-palvelussa.

Keskustelut Twitterissä

CXPA Finland @cxpafinland

Great #CX is delivered by employees. You need to help them be at their best! @aaltoee #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

Kilpailukyky kääntyy kilpailueduksi vasta, kun asiakas on valmis maksamaan. Miten sinun yrityksesi koetaan? @rautakorpi #cxpafinland

Petra Sievinen @petrasi

Strategia on kyky kasvattaa kassavirtaa erottautumalla. Strategia = brändi väittää @rautakorpi #cxpafinland

Lasse Lumiaho @llumiaho

‪Why customer experience should be developed? The answer is better ROI #cxpafinland

Petra Sievinen @petrasi

Mieti, mikä saa asiakkaan innostumaan, sitoutumaan ja maksamaan. #asiakaskokemus #cxpafinland

Jesse @lansinaapuri

47% suomalaisista teollisuusyrityksistä ei pidä asiakasta tärkeimpänä laadunmäärittäjänä #cxpafinland #asiakaskokemus #CX

sakari forslund @SakkeF

Ymmärrä asiakkaan motiivit, niiden merkityksellisyys ja miten pärjäät suhteessa kilpailijaan. Eli onko syntynyt kilpailuetu. #cxpafinland

Jesse @lansinaapuri

Keskijohdosta 40% ymmärtää strategian. Onko ihme jos strategia ei yleensä jalkaudu? #cxpafinland #strategia

CXPA Finland @cxpafinland

Baarissa jokaiselle juomalle löytyy tarina, 7 sekuntia aikaa myydä #cxpafinland

sakari forslund @SakkeF

Kuinka saada intohimo kaikkeen tekemisiin? #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

Luo asiakkaillesi kultaisia hetkiä! Son Of A Punch #cxpafinland #customerexperience http://ow.ly/i/6BZll

CXPA Finland @cxpafinland

Onnellisuus luo arvoa liiketoimintaan @MKoskelo Human@Work #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

Työstään onnelliset ihmiset ovat 300% innostuneempia @MKoskelo Human@Work #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

Innostavan yrityskulttuurin rakennuspalikat: tarkoitus&arvot, merkityksellinen visio, yksilön panos ja toimintatavat @MKoskelo #cxpafinland