CXPA FINLAND JUHLI ENSIMMÄISTÄ TOIMINTAVUOTTAAN

Kansainvälisen Customer Experience -päivän juhlagaalassamme asiakkuuskokemusten kehittäminen oli esillä eri näkökulmista: johtamisen, asiakasdialogin, monikanavaisuuden, asiakaskuuntelun, engagementin ja työntekijöiden sitouttamisen osalta.

CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja kertoi tapahtumayhteistyöstämme Mobile Mondayn kanssa tulevana vuonna. CCXP-sertifiointi on nyt saatu myös Suomeen, Shirute järjestää siihen valmistavia koulutuksia ja Sovelto vastaa sertifiointitestauksesta.

ENGAGEMENT + HAPPINESS = SUCCESS

Tapahtuman keynote-puhuja, Delivering Happiness -organisaation Carlos Piera Serra avasi työntekijöiden onnellisuuden merkitystä liiketoiminnalle. Tuula Uitto TeliaSonerasta kertoi kokemuksiaan asiakaskuuntelukulttuurin rakentamisesta isossa organisaatiossa painottaen, että koko organisaatio täytyy sitouttaa mukaan toimintaan.

Muut puhujat olivat Saara Tammelin Questbackista, Lauri Toivonen SOK:sta, Morgan McKeagney McKeagney Consultingista, Risto Kuulasmaa Not Guiltysta ja Ville Melkko Nespresso Business Solutionsista.

JUHLAGAALAN PALKITUT

Tapahtumassa palkittiin CXPA Finlandin Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2014 -selvityksen menestyjäyritykset: DNA, TeliaSonera ja Microsoft. Lisäksi HSL:n Kutsuplus-palvelulle myönnettiin tunnustus Suomen parhaasta asiakasteosta 2014. Äänestykseen saivat osallistua kaikki alan ammattilaiset Suomessa.