Customer Experience Day järjestettiin tänä syksynä yhdessä Finnairin kanssa. Puhujat ja panelistit pureutuivat vastuullisuus-teemaan ja liittivät sen hienosti asiakaslähtöisyyteen.
Syksyisen iltapäivän käynnistivät videoterveiset USA:sta Diane Margersilta. Hän on kansainvälisen CXPA-organisaation CEO ja rautainen asiakaskokemuksen ammattilainen.
Seuraavaksi Finnairin Johanna Jäkälä sekä CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja, Sirte Pihlajan toivottivat vieraat tervetulleiksi.
Sitten vieraat saivatkin yllätyksen, kun lavalle asteli Marko Vuoriheimo eli Signmark. Hänen puheenvuoronsa jälkeen saimme iloksemme kuulla, että Marko juontaa tapahtuman.
Ensimmäisessä esityksessä meillä oli ilo kuunnella Finnairin Johanna Jäkälää siitä, miten asiakkaat seisovat sellaisen yrityksen takana, johon heillä on aitoa uskoa.
Seuraavaksi Finnairin Tiina Vesterinen selitti puheenvuorossaan kuinka tärkeää onkaan, että pystymme palvelemaan asiakkaita esteettömästi! Marko Vuoriheimolla oli myös käytännön kokemusta aiheesta, mikä toi konkreetiaa puheenvuoron kommentointiin.