Ian Goldingin kaksipäiväisessä valmennuksessa Helsingissä osallistujille tarjottiin rautaisannos CX-oppeja strategian, kulttuurin ja johtamisen näkökulmista. Tilaisuudessa kuultiin, miten brändit maailmalla johtavat asiakaskokemuksiaan ja keskusteltiin myös omista kokemuksista CX-Files ryhmätöiden merkeissä.
CX MASTERCLASS PUREUTUI KÄYTÄNTÖÖN
YHDESSÄ TEKEMISTÄ JA OPPIMISTA
Valmennuksen tauoilla pääsimme tutustumaan toisiimme ja leikkimään vähän legoillakin, kun vieraiden tehtävänä oli rakentaa palikoista asiakaskeskeisen organisaatiokulttuurin peruspilareita.
Ensimmäisen päivän päätti päivällinen, johon osallistuivat kaikkein innokkaimmat Ian Goldingin fanit.
VIP-BRUNSSILLA JOHTAMISOPPEJA
Toisena päivänä nautimme lisää Ian Goldingin ajatuksia asiakkuuskokemuksen johtamisesta. VIP-brunssilla kyseltiin ja keskusteltiin myös erilaisista CX-aiheista, kuten CCXP-sertifioinnista, joka on tulossa vahvasti maailmalla rekrytointikriteeriksi johtaviin CX-rooleihin. Saimme myös nauttia maukkaasta brunssista ihanan valoisissa maisemissa.
Lisätietoja tapahtumasta myös osoitteessa http://www.cxmasterclass.fi.