TAPAHTUMASSA MUKANA

CX MASTERCLASS JA OLEMISEN TARKOITUS

Shaun Smithin kaksipäiväisessä valmennuksessa opimme useiden mielenkiintoisten esimerkkien kautta, miksi jokaiselle organisaatiolle on niin tärkeää, että niillä on merkitys (purpose). Tilaisuudessa kuultiin lukuisia case-esimerkkejä maailmanbrändeistä ja keskusteltiin myös omista kokemuksista.

Osallistujien viihtymisestä ja energiatasosta piti huolta myös Rajaton-lauluyhtyeestä tuttu Essi Wuorela, joka veti laulaen yhteen Smithin puheenvuorojen tärkeimmät teemat ja johdatteli myös yleisöä osallistumaan.

SUOMI NOUSUUN ASIAKASKOKEMUKSELLA

Valmennuksen tauoilla pääsimme tutustumaan asiakkuuskokemuksen tulevaisuuden kehityssuuntauksiin. Osallistujat saivat kokeilla mm. Microsoftin Hololensiä ja Nokian OZO-virtuaalimaailmoja AR- ja VR-demoissa.

Ensimmäisen päivän päättäneessä verkostoitumistilaisuudessa saimme nauttia Euroopan parhaimmistoon kuuluvan nuorisosirkusryhmän, Circus Helsingin nuorten kykyjen taidokkaasta esityksestä.

BRUNSSILLA JATKOT

Toisena päivänä nautimme teemalla ’Food for Thought’ lisää Shaun Smithin ajatuksia asiakkuuskokemuksen johtamisesta. Smith esitteli systemaattisen mallin CX-kehitystyöhön. VIP-brunssilla käytiin myös kantaaottava keskustelutuokio asiakkuuskokemuksen kehittämiseen liittyvistä haasteista.

Lisätietoja tapahtumasta myös osoitteessa http://www.cxmasterclass.fi.

VIDEOT

Tällä kertaa emme tallentaneet puheenvuoroja. Katso muiden tapahtumiemme esitykset Youtube-kanavaltamme.

TUTUSTU ESITYSMATERIAALEIHIN

Tapahtumasta ei ole saatavilla esitysmateriaaleja. Katso muiden tapahtumiemme materiaalit Slideshare-palvelussa.

Keskustelut Twitterissä

Katso kaikki tapahtuman tweetit Flocklerissa.

BLOGI

  • Mitä tulee Customer Experience Managementin jälkeen? Lue artikkelisarjastamme Shaun Smithin 10 neuvoa, joiden avulla muutat asiakaskokemuspuheet teoiksi.
  • Penni paremmasta asiakasajattelusta! Lue blogistamme 3 maailmanluokan esimerkkiä siitä, miten asiakaskokemuksella tehdään miljoonia.
  • Miten rakennat merkitystä asiakkaillesi? Shaun Smith avaa brändilupauksen viemistä arkipäivään blogissamme.
  • Haluatko tietää miten sinustakin tulee asiakaskokemuksen mestari? Lue blogistamme Shaun Smithin 7 vinkkiä parempaan asiakaskokemukseen.
  • Olisiko sinunkin jo aika ajatella isosti? Aiheellinen kysymys Sirte Pihlajan blogissa, joka kertoo Peter Vesterbackan uskomattamasta energiasta tehdä asiat toisin.
  • Lue Antti Harjuojan blogista miten pääset pelaamaan isojen poikien liigaan – jos uskallat.
  • Lue Laura Sorvan blogista miten tehdään Saara Aallot.