CX MASTERCLASS JA OLEMISEN TARKOITUS

Shaun Smithin kaksipäiväisessä valmennuksessa opimme useiden mielenkiintoisten esimerkkien kautta, miksi jokaiselle organisaatiolle on niin tärkeää, että niillä on merkitys (purpose). Tilaisuudessa kuultiin lukuisia case-esimerkkejä maailmanbrändeistä ja keskusteltiin myös omista kokemuksista.

Osallistujien viihtymisestä ja energiatasosta piti huolta myös Rajaton-lauluyhtyeestä tuttu Essi Wuorela, joka veti laulaen yhteen Smithin puheenvuorojen tärkeimmät teemat ja johdatteli myös yleisöä osallistumaan.

SUOMI NOUSUUN ASIAKASKOKEMUKSELLA

Valmennuksen tauoilla pääsimme tutustumaan asiakkuuskokemuksen tulevaisuuden kehityssuuntauksiin. Osallistujat saivat kokeilla mm. Microsoftin Hololensiä ja Nokian OZO-virtuaalimaailmoja AR- ja VR-demoissa.

Ensimmäisen päivän päättäneessä verkostoitumistilaisuudessa saimme nauttia Euroopan parhaimmistoon kuuluvan nuorisosirkusryhmän, Circus Helsingin nuorten kykyjen taidokkaasta esityksestä.

BRUNSSILLA JATKOT

Toisena päivänä nautimme teemalla ‘Food for Thought’ lisää Shaun Smithin ajatuksia asiakkuuskokemuksen johtamisesta. Smith esitteli systemaattisen mallin CX-kehitystyöhön. VIP-brunssilla käytiin myös kantaaottava keskustelutuokio asiakkuuskokemuksen kehittämiseen liittyvistä haasteista.

Lisätietoja tapahtumasta myös osoitteessa http://www.cxmasterclass.fi.