TUNTEILLA JOHTAMISTA JA HYVINVOINTIA

Olimme saaneet huikean mielenkiintoisia puhujia mukaan jo perinteeksi muodostuneisiin kesäjuhliimme. Tällä kertaa tilaisuuden tunnepitoisimmasta esityksestä vastasi Camilla Tuominen Emotion Trackerilta. Hän kertoi avauspuheenvuorossaan, miten tunnistaa ja analysoida omia tunteitaan. Camillan mukaan jokaisen tulee kohdata itsensä ennen kuin on valmis kohtaamaan asiakkaansa. Camillan esitystä elävöittivät hänen itse taiteilemansa ihanat kuvat hänen uudesta kirjastaan.

Kesäjuhlien emännät Katja Aalto ja Petra Erätuli-Kola Innovation House Finlandista kertoivat vastikään lanseeratun, hyvinvointialaan keskittyvän startup-kiihdyttämönsä toiminnasta ja motosta: miten hyvinvointi osana yrityskulttuuria parantaa tulosta. Kolme startupeista kävi myös esittäytymässä: Faraday, Fjuul ja Rotorstar.

PARHAAT ASIAKKUUSKOKEMUSJOHTAJAT ÄÄNESSÄ

Suunnon Pia Virtanen, Tia Hänninen ja Mika Tiilikainen esittelivät Suunnon asiakaskeskeisiä design-menetelmiä yleisölle. He kertoivat myös doetuksesta, jonka avulla pystytään tekemään nopeasti valtava määrä design-valintoja tuotekehityksessä.

Palkitsimme lisäksi Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2016 -menestyjäyritykset. Ensimmäisen sijan vei kirkkaasti TeliaSonera, joka on myös Suomen ensimmäinen asiakaskokemusjohtamisen visionääriyritys. Toiseksi sijoittui SOK, ja kolmannen sijan jakoivat Caruna, Elisa ja HUS-Kuvantaminen.

Suomalaisyrityksissä vaikuttaisi selvityksen mukaan tapahtuneen ilahduttavaa kehitystä niin asenteissa, resursseissa kuin toiminnassakin. Moni organisaatio nousi tällä kertaa jo toiseksi ylimmälle kypsyystasolle.

AURINKOINEN KESÄILTA HELLI VERKOSTOITUJIA

Kesäjuhlien ehdoton kohokohta oli Villa Katayan mahtavissa puitteissa järjestetyt puutarhajuhlat. Taitavasti valmistettua ruokaa ja juomaa oli yllin kyllin, kahvitarjoiluista ja viininmaistatuksesta aina jääbaariin asti. Rohkeimmat pääsivät kokeilemaan myös SUP-lautailua Lauttasaaren rannasta kohti Keilaniemen skylineä.

Aurinko helli verkostoitumistilaisuutta, ja vieraat viihtyivät Mirja Mäkelän heleitä ja syviä jazz-sointuja kuunnellen. Palkintojakin jaettiin tällä kertaa runsaasti, mm. erilaisia kiinnostavia kirjoja – ja sai joku lähteä tilaisuudesta uusi Suunnon kellokin ranteessaan. Moni tapasi jälleen myös uusia tuttavuuksia: runsas ja eläväinen ajatustenvaihto oli lähes käsin kosketeltavaa. Mahtava ilta, mahtavat juhlat!

OHJELMA

Tervetuloa
Katja Aalto, Business Director, Innovation House Finland
Petra Erätuli-Kola, CEO, Innovation House Finland
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute

Omien ja muiden tunteiden johtaminen
Camilla Tuominen, CEO, co-founder, Emotion Tracker

Sosiaalinen innovaatio – Hyvinvointi osana yrityskulttuuria parantaa tulosta
Katja Aalto, Business Director, Innovation House Finland
Petra Erätuli-Kola, CEO, Innovation House Finland

Hyvinvointialan startupien esittely
Startupien edustajat (Faraday, Fjuul, Rotorstar)

Case Suunto: Asiakkaan kengissä? Asiakkaan ääni mukaan yrityksen kaikkeen toimintaan ja päätöksentekoon
Tia Hänninen, Global Product Manager, Consumer centricity & new concept development, Suunto
Pia Virtanen, Global Consumer Trends & Insights Manager, Suunto
Mika Tiilikainen, Quality Specialist, Suunto

Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2016 – menestyjäyritykset
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute

CXPA:n syksyn suunnitelmia
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute

VIDEOT

Tällä kertaa emme tallentaneet puheenvuoroja. Katso muiden tapahtumiemme esitykset Youtube-kanavaltamme.

TUTUSTU ESITYSMATERIAALEIHIN

Tapahtumaan liittyvät materiaalit saat katsottavaksesi Slideshare-palvelussa.

TAPAHTUMASSA MUKANA