KESÄJUHLISSA NAUTIMME STREET FOODISTA, KAHVIBAARISTA JA HYVÄSTÄ SEURASTA

CXPA Finlandin kesäjuhlissa halusimme poiketa totutuista kuvioista. Olimme varanneet tällä kertaa runsaasti aikaa iloiselle yhdessäololle ja verkostoitumiselle. Lähtökohta perustui saamiimme palautteisiin, joissa on toivottu lisää aikaa keskustelulle CXPA Finlandin vieraiden kesken.

Tarjolla oli monenlaista street foodia sekä kahvidrinkkejä Nespresson baristojen taitavasti valmistamana.

User Intelligencen toimitusjohtaja Janne Lohvansuu toivotti osallistujat tervetulleiksi ja julkisti design-lehti Rothbartin uusimman numeron.

Tervetuliaissanojen jälkeen Kallio Sakset, Kivi Paperi -improvisaatioryhmä esitti asiakaslaboratorio-shown. Saimme nähdä mm. miten monin eri tavoin voi toimia huono tv-asentaja ja kuinka jääkaappi palautetaan liikkeeseen.

ASIAKKUUSKOKEMUSTEN JOHTAMISSELVITYKSEN MENESTYJÄT

CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja Sirte Pihlaja esitteli Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2015 -selvityksen tulokset.

Lavalle nousivat kartoituksen kolme parhaiten menestynyttä: ensimmäisen sijan jakaneet Finnairin ja TeliaSoneran sekä kolmanneksi sijoittuneen HUS Kuvantamisen edustajat. Haastattelujen lisäksi yleisöllä oli mahdollisuus tentata menestyjäyrityksiä myös illan aikana.

UBERIN TARINA JA DIGITALISAATIOTA YRITYSJOHDOLLE

Markkinointipäällikkö Sami Waittinen Uberilta kertoi asiakkuuskokemusten moniottelijan lähestymistavasta asiakkuuskokemusten kehittämiseen. Kaikki alkoi siitä, kun perustajan piti saada kyyti. Hän olisi halunnut sen napin painalluksella. Nykyään Über on laajentunut kyytien lisäksi myös ruokakuljetuksiin, kissanpoikiin ja helikopterilentoihin. Kaikessa toiminnassa lähdetään siitä, että tilaus-toimitusketjun tulee toimia mahdollisimman helposti asiakkaille.

Illan viimeinen esiintyjä, Vesa Ilmarinen Katalystilta, esitteli 10 kohtaa uudesta kirjastaan “Digitalisaatio – yritysjohdon käsikirja”. Hänen uusi kirjansa ilmestyy elokuussa. Arvoimme parhaille tweetaajille 3 kirjaa.