TAPAHTUMASSA MUKANA

KESÄJUHLISSA NAUTIMME STREET FOODISTA, KAHVIBAARISTA JA HYVÄSTÄ SEURASTA

CXPA Finlandin kesäjuhlissa halusimme poiketa totutuista kuvioista. Olimme varanneet tällä kertaa runsaasti aikaa iloiselle yhdessäololle ja verkostoitumiselle. Lähtökohta perustui saamiimme palautteisiin, joissa on toivottu lisää aikaa keskustelulle CXPA Finlandin vieraiden kesken.

Tarjolla oli monenlaista street foodia sekä kahvidrinkkejä Nespresson baristojen taitavasti valmistamana.

User Intelligencen toimitusjohtaja Janne Lohvansuu toivotti osallistujat tervetulleiksi ja julkisti design-lehti Rothbartin uusimman numeron.

Tervetuliaissanojen jälkeen Kallio Sakset, Kivi Paperi -improvisaatioryhmä esitti asiakaslaboratorio-shown. Saimme nähdä mm. miten monin eri tavoin voi toimia huono tv-asentaja ja kuinka jääkaappi palautetaan liikkeeseen.

ASIAKKUUSKOKEMUSTEN JOHTAMISSELVITYKSEN MENESTYJÄT

CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja Sirte Pihlaja esitteli Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2015 -selvityksen tulokset.

Lavalle nousivat kartoituksen kolme parhaiten menestynyttä: ensimmäisen sijan jakaneet Finnairin ja TeliaSoneran sekä kolmanneksi sijoittuneen HUS Kuvantamisen edustajat. Haastattelujen lisäksi yleisöllä oli mahdollisuus tentata menestyjäyrityksiä myös illan aikana.

UBERIN TARINA JA DIGITALISAATIOTA YRITYSJOHDOLLE

Markkinointipäällikkö Sami Waittinen Uberilta kertoi asiakkuuskokemusten moniottelijan lähestymistavasta asiakkuuskokemusten kehittämiseen. Kaikki alkoi siitä, kun perustajan piti saada kyyti. Hän olisi halunnut sen napin painalluksella. Nykyään Über on laajentunut kyytien lisäksi myös ruokakuljetuksiin, kissanpoikiin ja helikopterilentoihin. Kaikessa toiminnassa lähdetään siitä, että tilaus-toimitusketjun tulee toimia mahdollisimman helposti asiakkaille.

Illan viimeinen esiintyjä, Vesa Ilmarinen Katalystilta, esitteli 10 kohtaa uudesta kirjastaan ”Digitalisaatio – yritysjohdon käsikirja”. Hänen uusi kirjansa ilmestyy elokuussa. Arvoimme parhaille tweetaajille 3 kirjaa.

OHJELMA

Tervetuloa kesäjuhliin & Uusimman Rothbart-designlehden julkaisu
Janne Lohvansuu, Managing Director & Partner, User Intelligence (pj)

Improlaboratorio
Kallio, Sakset ja Paperi

Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2015 – tutkimuksen tulokset ja menestyjäyritykset
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute

Asiakkuuskokemuksia napin painalluksella: Uber
Sami Waittinen, Marketing Manager, Uber

Digitalisaatio – Yritysjohdon käsikirja – kuule kirjan parhaat opit ensimmäisenä!
Vesa Ilmarinen, Perustaja, Katalysti

 

 

 

VIDEOT

Tällä kertaa emme tallentaneet puheenvuoroja. Katso muiden tapahtumiemme esitykset Youtube-kanavaltamme.

TUTUSTU ESITYSMATERIAALEIHIN

Tässä tilaisuudessa ei ollut käytössä sähköisiä esitysmateriaaleja.

Aiempiin tapahtumiimme liittyvät materiaalit saat katsottavaksesi Slideshare-palvelussa.

Keskustelut Twitterissä

Rothbart Magazine @Rothbartmag

Releasing new issue of #Rothbartmag today! #Design #Brand #CX #Magazine #Ui_com #CXPAFinland pic.twitter.com/rEOfgAKN05

Sirte Pihlaja @sirteace

#CXPAFinland Sirte Pihlaja @sirteace joins Customer Directors on Board http://ow.ly/O1cgW #customerexperience #cem #cx #asiakkuuskokemus

CXPA Finland @cxpafinland

New #Rothbartmag is out! #Design #Brand #CX #Magazine @Rothbartmag #Ui_com @sirteace #CXPAFinland #customerexperience

Sirte Pihlaja @sirteace

The heat is on! #cxpafinland kesäjuhlat käyntiin Kallio, Sakset ja Paperi #cx laboratoriolla! pic.twitter.com/LP1OmaclxJ

CXPA Finland @cxpafinland

Onko #asiakas hallitustyöskentelyn keskiössä? #CXPAFinland mukaan selvityksen yhteistyökumppaniksi http://www.cxpa.fi/news/onko-asiakas-hallitustyoskentelyn-keskiossa/ #asiakkuuskokemus

Sirte Pihlaja @sirteace

#CXPAFinland Sirte Pihlaja @sirteace joins Customer Directors on Board http://ow.ly/O7pCF #customerexperience #cem #cx #asiakkuuskokemus

Customer Advocates @OnBoardFi

CXPA tilaisuus -kallio sakset paperi ryhmän teatteriesitys -asiakastilanne. @cxpa @OnBoardFi #asiakkuuskokemus pic.twitter.com/WakM2oYlZv

User Intelligence @UI_com

@sirteace: Asiakkuuskokemusten #johtaminen Suomessa 2015 - tutkimuksen tulokset ja menestyjäyritykset! #CXPAFinland pic.twitter.com/5zVs4w5hBp

Nora London @noraslondon

Top 3 of Customer Experience this year: TeliaSonera, Finnair and HUS Kuvantaminen #CXPA #CXPAFinland summer party :dancer: pic.twitter.com/Hgcay8cDZw

CXPA Finland @cxpafinland

Suomen parhaat asiakkuuskokemusjohtajat 2015 http://www.shirute.com/tiedotteet/suomen-parhaat-asiakkuuskokemusjohtajat-finnair-ja-teliasonera/ #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #cx #customerexperience #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

#CXPAFinland onnittelee @Finnair @Sonera_B2B @HUS_uutisoi http://ow.ly/O7pES #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #cx #customerexperience

Sirte Pihlaja @sirteace

Asiakkuuskokemusten johtaminen 2015 [INFOGRAPHIC] http://ow.ly/O7fBK #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #cxpafinland #customerexperience

Matti Levomäki @mattilevomaki

Ensiarvoista miten palvelukohtaamiset sujuvat, mikä mielikuva jää kansalaiselle @sirteace "Parhaat asiakkuuskokemusjohtajat" #cxpafinland

Sirte Pihlaja @sirteace

Näin se menee <3 @mattilevomaki. Onnellinen asiakas on arvokas. Yritysten pitää avata silmänsä ja katsoa mitä asiakas näkee. #cxpafinland

User Intelligence @UI_com

Sami Waittinen, Marketing Manager, @Uber: Asiakkuuskokemuksia Napin Painalluksella! #CXPAFinland #CX #UI_Com #CXPA pic.twitter.com/pEfSHDg2Pe

Erja Hanelius-Torila @EHaneliusTorila

#Uber tarjoaa miljoona matkaa päivittäin.. #SamiWaittinen #CXPAFinland pic.twitter.com/LseDy5suLY

Andre Juselius @Profreidd

@Uber pyrkii tarjoamaan työttömille kuulovammaisille töitä yhdysvalloissa! <3 #cxpafinland #UI_com #cxpa

Sirte Pihlaja @sirteace

How @Uber ’s Autonomous Cars Destroy 10M Jobs and Reshape Economy by 2025 http://ow.ly/3xWUk8 #customerexperience #cxpafinland #cx #cem

User Intelligence @UI_com

@vesailmarinen #Digitalisaatio #Yritysjohdon #käsikirja - kuule kirjan parhaat opit ensimmäisenä! #CXPAFinland #CX pic.twitter.com/cP8MvPtF93

Nora London @noraslondon

French Coffee at #CXPAFinland summer party :wink: :tea: pic.twitter.com/fHPhcnhfMF

CXPA Finland @cxpafinland

Kiitokset iloisista #cxpafinland kesäjuhlista kaikille osallistujille! @sirteace #UI_com @Experq #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #cx #cem

User Intelligence @UI_com

Kiitos kaikille #cxpafinland summer party osallistujille, User Intelligence #UI_com kiittää ja toivottaa hyvää kesää! #cxpa @cxpafinland

Selene Rannanheimo @SRannanheimo

"Suomalaisyritykset ovat alkaneet kuunnella asiakkaitaan yhä tarkemmin" http://bit.ly/1dx0wAc #asiakaskokemus #cxpafinland #sonera #finnair

CXPA Finland @cxpafinland

Kiitos kaikille #cxpafinland puhujille ja vieraille! Annattehan meille palautetta https://fi.surveymonkey.com/r/cxpakesa @UI_com @sirteace @Experq

CXPA Finland @cxpafinland

Arvomme kirjapalkintoja palautteen jättäneiden #cxpafinland kesäjuhlavieraiden kesken: https://fi.surveymonkey.com/r/cxpakesa @UI_com @sirteace @Experq

Sonera Yrityksille @Sonera_B2B

Olemme jaetulla 1. sijalla asiakkuuskokemusjohtajuudessa! http://bit.ly/1JHqgb4 #yritys #asiakaspalvelu #CXPAFinland pic.twitter.com/axBlVclayw

CXPA Finland @cxpafinland

Suurkiitokset #CXPAFinland kesäjuhlista kumppaneillemme @nespresso #nespressohelsinki @Uber_Helsinki @UI_com @sirteace @experq

CXPA Finland @cxpafinland

Suomen TOP3 #CX: Finnair, TeliaSonera ja HUS Kuvantaminen http://ow.ly/OcwD4 #cxpafinland #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #digitalist

Sirte Pihlaja @sirteace

Suomen #CEM2015 tulokset pähkinänkuoressa http://ow.ly/OcyAn #cxpafinland #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #cx #digitalist

CXPA Finland @cxpafinland

Tilaa Asiakkuuskokemusten johtaminen 2015 raportti http://ow.ly/OcxCA #cxpafinland #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #cx #digitalist

CXPA Finland @cxpafinland

Onnea #CX menestyjät 2015 http://ow.ly/Ocxn2 @Finnair @Sonera_uutiset @Sonera_palvelu @Sonera_B2B @HUS_uutisoi #cxpafinland #cxpa

CXPA Finland @cxpafinland

@talouselama julkaisi uutisen #cxpafinland:n selvityksestä: talouselama.fi/uutiset/suomal… #CXPA @sirteace

Sonera_palvelu @Sonera_palvelu

@sirteace Sonera kiittää ja kuittaa :) //Merja #sonera @Finnair @Sonera_uutiset @Sonera_B2B @HUS_uutisoi

LISÄÄ AIHEESTA

Lue lisää Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2015 (CEM 2015) -selvityksestämme.

Tilaa CEM 2015 -tulosraportti itsellesi.

Talouselämä julkaisi artikkelin CEM 2015 -selvityksemme tuloksista.

HUS uutisoi HUS-Kuvantamisen palkintosijaa.

Kiinnostaako digitalisaatio? Lue Vesa Ilmarisen uunituore blogi aiheesta.

Lue myös tapahtumaamme liittyvä Storify.