CXPA Finlandin yleisö oli esittänyt toiveita, että tarjoaisimme lisää mahdollisuuksia verkostoitumiseen ja keskusteluun. Siksi päätimme tuoda syksyyn uuden tapahtumakonseptin, Meetupit. Näistä ensimmäinen järjestettiin yhteistyössä Hotelli Clarion Helsingin kanssa kaupungin kattojen yllä, esteettömällä merinäköalalla.
Clarionin Jorma Pekkala esitteli uuden hotelliketjun rantautumista Suomeen ja kertoi, minkälaista sen asiakkuuskokemuksen suunnittelu on ollut, kun paikallisesti on ollut vapaat kädet toteuttaa pääkonttorin asettamia CX-tavoitteita. Clarion näkee työntekijäkokemuksen merkityksen asiakaskokemukselle ja siksi se päättikin hoitaa rekrytoinnin totutusta poikkeavalla tavalla: järjestettiin Talent Hunt, johon kutsun sai 1 200 työnhakijaa.