VR:n myynnin ja asiakaskokemuksen johtaja Salla Ketola avasi tilaisuuden. CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja, Sirte Pihlaja kävi läpi CXPA Finlandin toimintakauden sisältöä ja tulevia tapahtumia, näistä seuraava on CX Masterclass toukokuussa. Lisäksi tämän vuoden aikana järjestetään tuttuun tapaan myös kesäjuhlat ja CX Day. Asiakkuuskokemusten johtamisselvitys tehdään nyt seitsemättä kertaa.
VR:n suunnittelujohtaja Juho Hannukainen valotti yleisölle, miten aikataulusuunnittelua tehdään asiakaslähtöisesti. Haasteena ovat asiakkailta tulevat miljoonat toiveet ja tarpeet. Tavallisilta junamatkustajilta puuttuu usein tieto siitä, ettei VR voi vaikuttaa liikenteen järjestelyissä kaikkeen.