ASIAKASTIETO <3 ASIAKKUUSKOKEMUS
CXPA Finlandin vuoden käynnisti analytiikka-aamupäivä, joka keräsi satakunta asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaista vierailemaan Fonectalle. Teemana oli asiakastiedon hyödyntäminen parempien asiakkuuskokemusten kehittämisessä.
Paula Miettinen avasi kokemuksiaan DNA:lla: miten asiakkaiden luottamus voitetaan sisältömarkkinoinnilla, kuinka henkilöstö saadaan mukaan tuotantoprosessiin ja mitä oppeja on saatu matkan varrella.

CXPA Finlandin vuoden käynnisti analytiikka-aamupäivä, joka keräsi satakunta asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaista vierailemaan Fonectalle. Teemana oli asiakastiedon hyödyntäminen parempien asiakkuuskokemusten kehittämisessä.
Paula Miettinen avasi kokemuksiaan DNA:lla: miten asiakkaiden luottamus voitetaan sisältömarkkinoinnilla, kuinka henkilöstö saadaan mukaan tuotantoprosessiin ja mitä oppeja on saatu matkan varrella.
MITEN SAAT DATAN PUHUTTELEMAAN BISNESTÄ?
Opimme myös datan visualisoinnin roolista analytiikan hyödyntämisessä sekä mitä uutta vuosi 2015 tuo tullessaan. Fonectan Ville Honkimäki ja Cormac Walsh johdattelivat näihin aihepiireihin.
Lisäksi Future CMO:n Toni Keskinen kertoi asiakastietoon perustuvasta asiakaskokemuksen johtamisesta ja kehittämisestä.

Opimme myös datan visualisoinnin roolista analytiikan hyödyntämisessä sekä mitä uutta vuosi 2015 tuo tullessaan. Fonectan Ville Honkimäki ja Cormac Walsh johdattelivat näihin aihepiireihin.
Lisäksi Future CMO:n Toni Keskinen kertoi asiakastietoon perustuvasta asiakaskokemuksen johtamisesta ja kehittämisestä.
UUSIA TUTTAVUUKSIA & YHTEISTYÖKUMPPANEITA
Aamupäivän aikana osallistujille oli varattu hyvin aikaa verkostoitua kollegoiden kanssa aamupalan ja kevyen lounaan merkeissä. Tilaisuudessa kohtasivat niin vanhat tutut kuin uudetkin toimintaamme ensi kertaa osallistuneet.
Käynnistimme tapahtuman myötä konkreettisen yhteistyön Mobile Mondayn kanssa. Tammikuun mobiilitietoiskussa kuultiin Mobiilimaksusta Teleforumin Juhani Kivikangasta. Kerroimme myös kevään yhteisistä tapahtumista.
CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja avasi yhteisön suunnitelmia tälle vuodelle. Samalla muut yhteistyökumppanimme esittäytyivät: tapahtumatuotannossa tänä vuonna ovat mukana Experq, Shirute ja User Intelligence! Tervetuloa tapahtumiimme!

Aamupäivän aikana osallistujille oli varattu hyvin aikaa verkostoitua kollegoiden kanssa aamupalan ja kevyen lounaan merkeissä. Tilaisuudessa kohtasivat niin vanhat tutut kuin uudetkin toimintaamme ensi kertaa osallistuneet.
Käynnistimme tapahtuman myötä konkreettisen yhteistyön Mobile Mondayn kanssa. Tammikuun mobiilitietoiskussa kuultiin Mobiilimaksusta Teleforumin Juhani Kivikangasta. Kerroimme myös kevään yhteisistä tapahtumista.
CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja avasi yhteisön suunnitelmia tälle vuodelle. Samalla muut yhteistyökumppanimme esittäytyivät: tapahtumatuotannossa tänä vuonna ovat mukana Experq, Shirute ja User Intelligence! Tervetuloa tapahtumiimme!
VIDEOT
Katso tapahtuman esitykset Youtube-kanavaltamme.
Katso kuvat
Tapahtuman tunnelmiin voit palata katsomalla kuvat Flickr-palvelussa.
TUTUSTU ESITYSMATERIAALEIHIN
Tapahtumaan liittyvät materiaalit saat katsottavaksesi Slideshare-palvelussa.
Keskustelut Twitterissä
Pia Jäminki-Hovi @PiaJaminkiHovi
"Asiakastieto <3 Asiakkuuskokemus" - oppia, caseja ja ajatuksia aamupäivään. #cxpafinland #customerexperience #bigdata #fonecta
Juuli Kiiskinen @JuuliKiiskinen
Ville Honkimäki & Nordic Water Line Digital Experience #cxpafinland pic.twitter.com/WOpslosQGU
Outi Mäkäräinen @OutiMakarainen
Ostoprosessi on täysin asiakkaan hallinnassa, sanoo DNA:n @MiettinenPaula. #cxpafinland
Kirsi Hytti @KirsiHytti
Unohda kylmäsoitot! Myyntiä ajatusjohtajuudella (esim. somessa) ja sisältämarkkinoinnilla. #cxpafinland #dnabusiness
Outi Lilja @OLilja
@DNAFinland hylkäsi perinteisen mainonnan ja -toimiston #B2B markkinoinnissa. Sisältö, SoMe, digi ja insinöörit isoon rooliin #cxpafinland
Outi Mäkäräinen @OutiMakarainen
Sisältömarkkinointi on enemmän viestintää kuin perinteistä markkinointia. Tarvitaan sisällöntuottajia, dataa ja oikeat kanavat.#cxpafinland
Tarja Ilvonen @TarjaIlvonen
Asiakasviestin kiteyttämisestä asiakkaalle relevantin laajemman kontekstin ymmärtämiseen ja hyödyntämiseen @paulamiettinen #cxpafinland
CXPA Finland @cxpafinland
Dream it, Wish it, Do it! Paula Miettinen @DNA_fi #CXPAFinland @Fonecta #asiakaskokemus #CX
Lasse Lumiaho @llumiaho
#CXPAFinland asiakkaan matkasta tulee yrityksen yhteinen kieli
Outi Mäkäräinen @OutiMakarainen
Yritysten pitää ymmärtää asiakkaidensa asiakkaiden tarpeita. #asiakaskokemus #cxpafinland
Mari Sundell @mari__sun
Asiakasymmärrys ei johda muutokseen ellei organisaatio oivalla miksi #asiakaskokemus arvokas ja rakasta sitä. @Toni_Keskinen #CXPAFinland
Lasse Lumiaho @llumiaho
@walshcormac "predictive analytics will be the new normal" #cxpafinland #bigdata #analytics
CXPA Finland @cxpafinland
Utilising big data is like adding superpower to your business: Cormac Walsh #CXPAFinland @Fonecta
Kirsi Hytti @KirsiHytti
! #cxpafinland pic.twitter.com/16ubBuQcU7
Anna Helminen @anna_helminen
In the era of Big data, Internet of Things and Social media, do not forget the actual, real customers. #CXPAFinland
CXPA Finland @cxpafinland
Kiitos kaikille aktiivisesta osallistumisesta ja puhujille mahtavista esityksistä! Tästä on hyvä käynnistää 2015 #CXPAFinland @Fonecta #CX
CXPA Finland @cxpafinland
#CXPAFinland uusi sivusto ulkona - käy kurkistamassa http://www.cxpa.fi
BLOG
Lue myös tapahtumaamme liittyvä blogiartikkeli.