ASIAKASTIETO <3 ASIAKKUUSKOKEMUS

CXPA Finlandin vuoden käynnisti analytiikka-aamupäivä, joka keräsi satakunta asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaista vierailemaan Fonectalle. Teemana oli asiakastiedon hyödyntäminen parempien asiakkuuskokemusten kehittämisessä.

Paula Miettinen avasi kokemuksiaan DNA:lla: miten asiakkaiden luottamus voitetaan sisältömarkkinoinnilla, kuinka henkilöstö saadaan mukaan tuotantoprosessiin ja mitä oppeja on saatu matkan varrella.

MITEN SAAT DATAN PUHUTTELEMAAN BISNESTÄ?

Opimme myös datan visualisoinnin roolista analytiikan hyödyntämisessä sekä mitä uutta vuosi 2015 tuo tullessaan. Fonectan Ville Honkimäki ja Cormac Walsh johdattelivat näihin aihepiireihin.

Lisäksi Future CMO:n Toni Keskinen kertoi asiakastietoon perustuvasta asiakaskokemuksen johtamisesta ja kehittämisestä.

UUSIA TUTTAVUUKSIA & YHTEISTYÖKUMPPANEITA

Aamupäivän aikana osallistujille oli varattu hyvin aikaa verkostoitua kollegoiden kanssa aamupalan ja kevyen lounaan merkeissä. Tilaisuudessa kohtasivat niin vanhat tutut kuin uudetkin toimintaamme ensi kertaa osallistuneet.

Käynnistimme tapahtuman myötä konkreettisen yhteistyön Mobile Mondayn kanssa. Tammikuun mobiilitietoiskussa kuultiin Mobiilimaksusta Teleforumin Juhani Kivikangasta. Kerroimme myös kevään yhteisistä tapahtumista.

CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja avasi yhteisön suunnitelmia tälle vuodelle. Samalla muut yhteistyökumppanimme esittäytyivät: tapahtumatuotannossa tänä vuonna ovat mukana Experq, Shirute ja User Intelligence! Tervetuloa tapahtumiimme!