TAPAHTUMASSA MUKANA

ASIAKASTIETO <3 ASIAKKUUSKOKEMUS

CXPA Finlandin vuoden käynnisti analytiikka-aamupäivä, joka keräsi satakunta asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaista vierailemaan Fonectalle. Teemana oli asiakastiedon hyödyntäminen parempien asiakkuuskokemusten kehittämisessä.

Paula Miettinen avasi kokemuksiaan DNA:lla: miten asiakkaiden luottamus voitetaan sisältömarkkinoinnilla, kuinka henkilöstö saadaan mukaan tuotantoprosessiin ja mitä oppeja on saatu matkan varrella.

MITEN SAAT DATAN PUHUTTELEMAAN BISNESTÄ?

Opimme myös datan visualisoinnin roolista analytiikan hyödyntämisessä sekä mitä uutta vuosi 2015 tuo tullessaan. Fonectan Ville Honkimäki ja Cormac Walsh johdattelivat näihin aihepiireihin.

Lisäksi Future CMO:n Toni Keskinen kertoi asiakastietoon perustuvasta asiakaskokemuksen johtamisesta ja kehittämisestä.

UUSIA TUTTAVUUKSIA & YHTEISTYÖKUMPPANEITA

Aamupäivän aikana osallistujille oli varattu hyvin aikaa verkostoitua kollegoiden kanssa aamupalan ja kevyen lounaan merkeissä. Tilaisuudessa kohtasivat niin vanhat tutut kuin uudetkin toimintaamme ensi kertaa osallistuneet.

Käynnistimme tapahtuman myötä konkreettisen yhteistyön Mobile Mondayn kanssa. Tammikuun mobiilitietoiskussa kuultiin Mobiilimaksusta Teleforumin Juhani Kivikangasta. Kerroimme myös kevään yhteisistä tapahtumista.

CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja avasi yhteisön suunnitelmia tälle vuodelle. Samalla muut yhteistyökumppanimme esittäytyivät: tapahtumatuotannossa tänä vuonna ovat mukana Experq, Shirute ja User Intelligence! Tervetuloa tapahtumiimme!

TUTUSTU ESITYSMATERIAALEIHIN

Tapahtumaan liittyvät materiaalit saat katsottavaksesi Slideshare-palvelussa.

Keskustelut Twitterissä

Pia Jäminki-Hovi @PiaJaminkiHovi

"Asiakastieto <3 Asiakkuuskokemus" - oppia, caseja ja ajatuksia aamupäivään. #cxpafinland #customerexperience #bigdata #fonecta

Juuli Kiiskinen @JuuliKiiskinen

Ville Honkimäki & Nordic Water Line Digital Experience #cxpafinland pic.twitter.com/WOpslosQGU

Outi Mäkäräinen @OutiMakarainen

Ostoprosessi on täysin asiakkaan hallinnassa, sanoo DNA:n @MiettinenPaula. #cxpafinland

Kirsi Hytti @KirsiHytti

Unohda kylmäsoitot! Myyntiä ajatusjohtajuudella (esim. somessa) ja sisältämarkkinoinnilla. #cxpafinland #dnabusiness

Outi Lilja @OLilja

@DNAFinland hylkäsi perinteisen mainonnan ja -toimiston #B2B markkinoinnissa. Sisältö, SoMe, digi ja insinöörit isoon rooliin #cxpafinland

Outi Mäkäräinen @OutiMakarainen

Sisältömarkkinointi on enemmän viestintää kuin perinteistä markkinointia. Tarvitaan sisällöntuottajia, dataa ja oikeat kanavat.#cxpafinland

Tarja Ilvonen @TarjaIlvonen

Asiakasviestin kiteyttämisestä asiakkaalle relevantin laajemman kontekstin ymmärtämiseen ja hyödyntämiseen @paulamiettinen #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

Dream it, Wish it, Do it! Paula Miettinen @DNA_fi #CXPAFinland @Fonecta #asiakaskokemus #CX

Lasse Lumiaho @llumiaho

#CXPAFinland asiakkaan matkasta tulee yrityksen yhteinen kieli

Outi Mäkäräinen @OutiMakarainen

Yritysten pitää ymmärtää asiakkaidensa asiakkaiden tarpeita. #asiakaskokemus #cxpafinland

Mari Sundell @mari__sun

Asiakasymmärrys ei johda muutokseen ellei organisaatio oivalla miksi #asiakaskokemus arvokas ja rakasta sitä. @Toni_Keskinen #CXPAFinland

Lasse Lumiaho @llumiaho

@walshcormac "predictive analytics will be the new normal" #cxpafinland #bigdata #analytics

CXPA Finland @cxpafinland

Utilising big data is like adding superpower to your business: Cormac Walsh #CXPAFinland @Fonecta

Kirsi Hytti @KirsiHytti

! #cxpafinland pic.twitter.com/16ubBuQcU7

Anna Helminen @anna_helminen

In the era of Big data, Internet of Things and Social media, do not forget the actual, real customers. #CXPAFinland

CXPA Finland @cxpafinland

Kiitos kaikille aktiivisesta osallistumisesta ja puhujille mahtavista esityksistä! Tästä on hyvä käynnistää 2015 #CXPAFinland @Fonecta #CX

CXPA Finland @cxpafinland

#CXPAFinland uusi sivusto ulkona - käy kurkistamassa http://www.cxpa.fi