CXPA FINLANDIN KEVÄTTAPAAMINEN MICROSOFTILLA

CXPA Finlandin kevättapaamisessa tunnelma oli aurinkoinen ja avoin, ihmiset hyväntuulisia ja puheensorinasta päätellen kaikki myös viihtyivät hyvin.

Tilaisuuden pääteemana oli työyhteisön hyvinvoinnin vaikutus asiakkuuskokemuksiin. New way of work – Microsoftin matka –teemalla aiheeseen johdatti Ari Rahkonen, Microsoftin toimitusjohtaja. Belinda Gerdt, Business Group Lead, Business Solutions, kertoi miten olemme siirtyneet tuotantotaloudesta asiakastalouteen – sekä miten tämä vaikuttaa asiakaskohtaamisiin verkossa.

ASIAKKUUSKOKEMUKSEN AMMATTILAISILLE OMA TUTKINTO

Asiakas- ja kumppanityytyväisyysjohtaja Jari Aromäki kuvasi asiakaskokemuksen johtamista Microsoftilla. Tuloksia syntyy, kun keskitytään niihin tekijöihin, jotka tuovat eniten lisäarvoa asiakkaalle. Siksi Microsoft on siirtynyt tulosten seurannasta tekemisen seurantaan, “Excellence in execution”.

Sirte Pihlaja, CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja, uutisoi CXPA:n uudesta maailmanlaajuisesta sertifiointijärjestelmästä. Shirute alkaa tarjota tutkintoon valmistavaa valmennusta. CXPA Finland pyrkii saamaan testimahdollisuuden myös Suomeen.

VERKOSTOITUMISTA JA INSPIRAATIOTA

Herättävä kierros Microsoftin toimistotiloihin avarsi varmasti monen ajatusmaailmaa työhyvinvoinnin merkityksestä asiakkuuskokemusten kehittämisessä. Microsoftin tilat ovat inspiroivia ja mahdollistavat sekä työhön keskittymisen että verkostoitumisen tarpeen mukaan.

Tapahtuman päätteeksi vieraat verkostoituivat innokkaasti lounaan äärellä. Monelle jäi mietittäväksi, miten omassa työyhteisössä voisi tarttua toimeen ja huomioida myös työntekijöiden viihtyvyyttä paremmin.