Tervetuloa
CXPA Finland
Olemme kansainvälisen, voittoa tavoittelemattoman Customer Experience Professionals Associationin (CXPA) paikallisjärjestö ja yhteisö Suomessa.
CX-tutkimus:
Digiassistenttien Asiakaskokemus
Tutkimme miten hyvin suomalaisyritykset palvelevat tällä hetkellä koneasiakkaita. Keräsimme suositukset siitä, kuinka asioinnin esteitä voisi poistaa.
BLOG:
Valjasta tekoäly myös asiakaskokemuksen kehittäjäksi – vinkkejä ensimmäisiksi askeliksi
Viimeisimmän live-tapahtumamme puheissa toistui tekoäly ja sen valjastaminen asiakaskokemuksen kehittäjäksi. Ambassadorimme Noora Lainio kertoo blogissaan vinkkejä kaikille, jotka vielä miettivät oikeita askelia kohti tekoälyn ihmeellistä maailmaa.
Kyselytutkimus:
Suomalaisyrityksissä herätään tekoälyinvestointeihin vähitellen
Reilu kolmannes suomalaisten yritysten IT-päättäjistä aikoo investoida tekoälyyn. Yrittäjiä huolettavat tietoturva ja yksityisyydensuoja.
CXPA FINLAND:
CEM Benchmark 2023 -keskustelutilaisuus
CXPA Finlandin CEM Benchmark 2023 -selvityksen menestyjäyritykset kertoivat parhaat vinkit asiakaskokemusten johtamiseen live-tilaisuudessamme. Keskustelimme myös siitä, mihin nyt kannattaa CX-kehitystyössä panostaa.
BLOG:
Asiakaskokemuksesta kiinnostuneet pohtivat menestystekijöitä ja tulevaisuutta
CEM Benchmark 2023 -tapahtuma keräsi yhteen useita kymmeniä alan ammattilaisia ja asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneita pohtimaan menestystekijöitä ja tulevaisuutta. Mitä opimme selvityksen menestyjiltä?
Keskustelua asiakaskokemuksen johtamisesta
Tärkeimmät opit CEM2023-tapahtumasta
Asiakaskokemuksen johtaminen on organisaatioille tärkeä strateginen tavoite, joka edellyttää monipuolisia lähestymistapoja ja tehokkaita käytäntöjä. Esitimme CEM2023-tapahtuman osallistujille kolme tärkeää kysymystä asiakaskokemuksen johtamisesta selvittääksemme tuoreimmat trendit.
CX KIRJAVINKKI:
Customer Experience 5 nyt saatavilla
Kansainvälisten CX-asiantuntijoiden yhteisteos, odotettu CX-kirjasarjan viides osa CX5 on nyt saatavilla! CX1-, CX2- ja CX3-kirjat nousivat best-sellereiksi ympäri maailmaa.
CEM2023:
Teleoperaattorit ja vakuutusfirmat juhlivat kansainvälisessä asiakaskokemuksen johtamisselvityksessä
Asiakaskokemusten ammattilaisverkosto CXPA Finlandin vuosittaisessa CEM Benchmark -selvityksessä kärkipaikkoja vaihtoivat tutut toimijat. Kymmenestä parhaiten menestyneestä kuusi tulee tele- tai vakuutusalalta.
CEM2023
Sokos Hotels jälleen kärkeen asiakaskokemusjohtamisen vertailussa
Asiakaskokemuksen johtamisen nykytilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen perusteella Sokos Hotels on tämän vuoden johtava asiakaskokemuksiin panostanut organisaatio. Toiseksi sijoittui Elisa ja kolmanneksi Fennia, joka on uusi tulokas selvityksen kärkisijoilla.
CXPA FINLAND
BLOG
Asiakaskokemus on avain organisaatioiden menestykseen. Sen pitkäjänteinen ja laadukas kehittäminen yhdessä tekoälyn hyödyntämisen kanssa vie yritykset aivan uudelle tasolle liiketoiminnan kasvun mahdollistajana.
CX DAY 2023:
Miten vastuullisuus muovaa asiakas- ja työntekijäkokemusta?
Yhdestoista CX-päivä vierähti Valiolla todella mukavissa merkeissä mahtavan aiheen ja aivan loistavien puhujien seurassa! Jokainen heistä avasi omaa näkökulmaansa siihen, miksi vastuullisuus on niin oleellista kaikelle liiketoiminnalle ja miten se muovaa asiakas- ja työntekijäkokemusta.
CX DAY 2023:
VASTUULLINEN CX & EX
Juhlimme tänä vuonna kansainvälistä CX-päivää jo 11. kertaa! Kuulimme mielenkiintoisia puheenvuoroja ja paneelikeskustelun sekä tietenkin nautimme hyvästä seurasta ja ruoasta.
CX DAY 2023
BLOG
Vastuullinen asiakaskokemus on olennainen kilpailuetu. Mutta miten se syntyy, ja kuka siitä on vastuussa? Entä kuinka työntekijäkokemus liittyy asiaan?
CX DAY 2023
CX-päivässä peräänkuulutettiin vastuullisempaa kokemustaloutta
CX Day 2023 -tapahtuman teemana oli tänä vuonna ”VASTUULLINEN ASIAKAS- JA TYÖNTEKIJÄKOKEMUS”. Asiakkuuskokemuksen ammattilaiset viettivät päivää suomalaisten eturivin asiantuntijoiden puheenvuoroista oppien. Juhlassa palkittiin myös Suomen Paras Asiakasteko 2023.
SUOMEN PARAS ASIAKASTEKO 2023
CXPA Finland palkitsi Kierrätyskeskuksen Kädentaitopalvelu Näprän kehittämät Kädentaitopajat Suomen parhaana asiakastekona CX Day 2023 -tapahtumassa.
CXPA Finland Webinar
AI mitä kuuluu asiakaskokemus?
Kuulimme webinaarissa Microsoftin asiantuntijoilta, kuinka tekoäly voi muuttaa asiakaskokemusta ja parantaa työntekijäkokemusta. Katso tallenne niin saat arvokkaita näkökulmia ja kuulet parhaita käytäntöjä alan huippuasiantuntijoilta.
Lähde mukaan CXPA Finlandin tiimiin!
Tule mukaan rakentamaan CXPA Finlandista entistä kiinnostavampaa CX-ammattilaisten yhteisöä! Haemme asiakaskokemuksesta kiinnostuneita, uusia innokkaita tiimiläisiä mukaan toimintaamme.
SELVITYKSET
Suomalaistutkimus kyseenalaistaa NPS-mittarin hyödyt liiketoiminnan kehittämisessä
Valtakunnallisessa suomalaistutkimuksessa selvitettiin, auttaako vai jarruttaako NPS-mittari liiketoiminnan kehittämistä. Samalla arvioitiin myös sitä, mitkä asiakaspalvelun ominaisuudet ovat suomalaisille kuluttajille tärkeimpiä.
BLOG
TEKOÄLY, ASIAKASKOKEMUS JA EMPATIA: IHMISEN JA TEKNOLOGIAN TÄYDELLINEN LIITTO
Kun puhumme tekoälystä asiakaskokemuksen näkökulmasta, on tärkeää muistaa, että teknologia ei ole itseisarvo. Keskeinen tekijä on ihmisen ja teknologian sujuva ja saumaton yhteistyö.
CXPA Finland Webinar
Hello World! The Rise Of The Machine Customers
Do you know what your business needs to know about dealing with Machine Customers? James Dodkins and Sirte Pihlaja discussed the new skills CX leaders and their teams will need in our webinar. You can watch the replay now!
BLOG:
Is Your Business Ready For Machine Customers?
Machine Customers are predicted to start a market shift about twice as large and fast as eCommerce. The promise they deliver to CX and EX is tremendous, but only within our reach if CX leaders truly understand the shift underway.
CXPA Finlandin keskustelut verkossa
Keskustelut asiakaskokemuksen ammattilaisille tärkeistä aiheista jatkuvat seuraavaa tapahtumaamme odotellessa digitaalisissa kanavissamme. Osallistu sinäkin CXPA Finlandin omalla CXPA Puheet -keskustelufoorumilla!
Customer Experience Professionals Association
Oletko asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilainen tai yritys, joka haluaa kannustaa työntekijöitään kehittämään osaamistaan alaan liittyen?