CXPA:n Kumppanit

CXPA Finlandin toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön ja yrityslahjoituksiin. Toiminnassamme mukana olevat yhteistyökumppanit ja yksityishenkilöt tuovat asiantuntemustaan toiminnan kehittämiseen ja tapahtumien käytännön järjestelyihin.


CXPA Finland Ambassadors

Toimintaamme ohjaa, linjaa ja tukee CXPA Finland Ambassadors -rymä, joka koostuu
noin kymmenestä eri toimialoja edustavasta asiakkuuskokemuksen johtamisen ammattilaisesta.

Lue lisää >

 

CXPA Finlandin pääyhteistyökumppanit

 

Business Finland

Business Finland palvelee suomalaisen elinkeinoelämän ja tutkimuksen uudistumista. Autamme yrityksiä muuttamaan kehittämiskelpoisen idean liiketoiminnaksi tarjoamalla rahoitusta ja asiantuntijapalveluja. Toiminnallamme edistämme yritysten kansainvälistä kilpailukykyä, autamme kasvattamaan tuotantoa ja vientiä ja luomme perustaa työllisyydelle ja yhteiskunnan hyvinvoinnille.

Lue lisää >

Elisa

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut.

Lue lisää >

Haaga-Helia

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu kouluttaa liike-elämän ja palveluelinkeinojen asiantuntijoita sekä tutkii ja kehittää näihin aloihin liittyvää osaamista ja toimintaa. Koulutusalamme ovat liiketalous, tietotekniikka, hotelli-, ravintola- ja matkailuala, johdon assistenttityö, toimittajakoulutus, liikunta-ala sekä ammatillinen opettajankoulutus.

Lue lisää >

Microsoft

Microsoft tarjoaa mobiili- ja pilvivetoisen maailman parhaat teknologia-alustat ja tuottavuuden avaimet.
Yhtiön missio on auttaa jokaista maailman ihmistä ja organisaatiota saavuttamaan enemmän.

Lue lisää >

Tieto

Tieto hyödyntää datakeskeisen maailman mahdollisuudet ja tuottaa niiden avulla arvoa yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle. Tavoitteemme on olla asiakkaillemme paras kumppani liiketoiminnan uudistamisessa. Ohjelmisto- ja palveluosaamisemme lisäksi hyödynnämme vahvasti yhdessä innovoinnin ja ekosysteemien mahdollisuudet.

Lue lisää >

 

CXPA Finland tiimin yritysjäsenet

 

Shirute

Sirte Pihlaja

Sirte Pihlaja

Shirute on Suomen ensimmäinen asiakkuuskokemusten johtamiseen keskittyvä suunnittelutoimisto.
Erityisosaamistamme on elämyssuunnittelu, asiakaslojaliteetti, asiakaskuuntelu ja asiakasdialogit.
Shirute on onnellisten asiakkaiden asiantuntija. Autamme ymmärtämään asiakkaitasi ja luomaan parempia asiakaskohtaamisia, jotta yrityksesi erottuu ja jättää kilpailijat kauas taakseen.
Customer Experience Path® on Shiruten omistama, rekisteröity tavaramerkki.

Lue lisää >

Jaakko Männistö
Joonatan Voltti

Jaakko Männistö     Joonatan Voltti

Feedbacklyn asiakaspalaute- ja analytiikkatyökalu auttaa organisaatioita keräämään palautetta monikanavaisesti
ja kääntämään kerätyn datan asiakasymmärrykseksi. Feedbacklyn avulla liiketoimintaansa kasvattaa jo yli 200 yritystä viidessä eri maassa – kivijalkaliikkeistä verkkokauppaan sekä muihin palvelualan yrityksiin.

Lue lisää >

Jari Auranen
Jenni Närhi
Satu Soitula

Jari Auranen

Tietotalo on digitaalisen liiketoiminnan haasteiden ratkaisija ja innovatiivinen kehityskumppani. Asiakkainamme on kaikkien suomalaisten tuntemia yrityksiä ja organisaatioita.  Toteuttamiamme ratkaisuja käyttää säännöllisesti yli 2 miljoonaa suomalaista. Olemme mukana, kun asiakkaamme tekevät digitaalista markkinointia, toteuttavat verkkopalveluja tai uudistavat taustaratkaisuja sekä verkossa että mobiilissa.    

Lue lisää >

 

CXPA Finland tiimin henkilöjäsenet

Antti Harjuoja

Antti Harjuoja

Antti Harjuojan esittely tulee myöhemmin.

Tutustu Anttiin >

Pia Höglund

Pia Höglund

Pia Höglund on aurinkoinen ja aktiivinen digitaalisten palveluiden konsultti Qvikillä. Pian oma kiinnostus asiakaskokemuksen
ja asiakkaiden sitouttamiseen on lähtöisin rakkaudesta ihmisiin: ihmiset tekevät businesta ihmisten kanssa!
Mikäli haluat keskustella pelillistämisestä, timanttisesta asiakaskokemuksesta,
sporttailusta, tai mistä tahansa, olethan yhteydessä!
 

Jarkko Jussila

Jarkko Jussila

Jarkko toimii Digital Business Managerina Aalto Executive Education Ltd:sä ja työskentelee päivittäin digitalisten palveluiden, myynnin sekä asiakaskokemuksen kehittämisen rajapinnassa.  Hän on kaiken uuden oppimisesta kiinnostunut tuote- ja palvelukehityksen ammattilainen, joka haluaa kehittää palveluja käyttäjän tarpeiden lähtökohdista. Jarkko tykkää kysyä ”tyhmiä” kysymyksiä, haastaa vanhoja toimintatapoja ja yrittäjätausta vetää tekemään asioita ”kädet savessa”. Vapaa-aikana hänet löytää parhaitenurheilukentältä tai maailmalta uusiin ruokiin ja kulttuureihin tutustumassa.

 

Noora Lindholm

Noora Lindholm

Noora Lindholm, Customer Interactions Manager, toimii KONEen globaalissa asiakaskokemusyksikössä vastaten KONEen asiakasuskollisuuden mittauksesta,analysoinnista ja tulosten hyödyntämisestä. Aikaisemmin hän toimi asiakaskokemuspäällikkönä Suomen johtavalla lääke- ja terveystuotteiden jakelijalla. Työkokemusta Nooralle on kertynyt erilaisista myynnin ja markkinoinnin tehtävistä sekä asiakaskokemuksen, asiakkuudenhallinnan ja digitaalisten palveluiden kehitysprojekteista jo lähes 15 vuoden ajalta.

Kirsi Linsuri-Sipilä
 Kirsi on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen juristin koulutuksella.

Kirsin vahvuusalueita ovat tulosorientoitunut digitaalinen viestintä ja asiakasetujen konkretisointi.
Hänen tavoitteenaan on aina liiketoiminnan kehittäminen asiakkuuksien arvoa nostamalla.

Kirsi on vastannut digitaalisesta asiakkuusmarkkinoinnista  kansainvälisissä yrityksissä kuten
Vaisala, Neste, Nokia sekä B2B- että B2C-asiakkaille.


Minna Makki

 

Minna Makki

Asiakaskeskeinen liiketoiminnan kehittäjä ja kasvattaja
”Asiakkaan Asialla, Empatialla Eteenpäin”
 

Eija Sinisalo

Intohimona asiakkaiden ymmärtäminen, kokemuksen kehittäminen ja lojaalisuuden rakentaminen. Pitkä kokemus datan, teknologian ja luovan suunnittelun hyödyntämisestä markkinoinnissa, myynnissä ja liiketoiminnan kehittämisessä.

Tutustu Eijaan >


CXPA Finlandin muut yhteistyökumppanit

 

logo_flockler_grey

Flocklerin palvelun avulla voit toteuttaa itse tuotettua sisältöä, käyttäjien tuottamaa sisältöä ja muuta sosiaalisen median sisältöä yhdisteleviä sisältökokonaisuuksia. Sisältöä voidaan esittää muun muassa websivustoilla, mobiilisovelluksissa, näyttötauluissa, tv-lähetyksissä ja sosiaalisessa tv-mainonnassa.

Lue lisää >


MobileMonday

Mobile Monday on aktiivisesti jo 14 vuoden ajan houkutellut mobiilialan ammattilaiset kasvotusten yhteisten tilaisuuksien ääreen vaihtamaan ajatuksia yhteiseksi koetuista alan käänteistä ja tapahtumista. Suomesta lähtöisin oleva konsepti toimii jo lähes sadassa maassa.
Se on ollut kaikille mobiilialalla toimiville ja siitä kiinnostuneille avoin yhteisö,
jonka päämääränä on kerätä alan kehittäjät, päättäjät, tutkijat ja rahoittajat yhteen
kuukausittaisten tapahtumien, kansainvälisten Summittien, verkkoyhteisön ja uutispalvelun kautta.

Lue lisää >