CXPA tapahtumat

Tavoitteenamme on saada yritykset tarjoamaan yhä parempia asiakkuuskokemuksia. Järjestämme teemaan liittyen säännöllisesti mielenkiintoisia tapahtumia, joihin olet lämpimästi tervetullut osallistumaan.

Kokosimme kaikki tapahtumavideot samaan paikkaan, jotta pääset kätevästi selaamaan puheenvuoroja.

Katso kaikki tapahtumavideot >>

2017

  • CX Day Finland 2017

    Tieto, Espoo, 10.10.2017

    Kokoonnuimme lokakuussa juhlimaan jälleen kansainvälistä Customer Experience Dayta. Suomen pääjuhlan teemana oli PURPOSE. Tänä vuonna eri maat juhlivat CX-päivää jo edelliselläkin viikolla. Tapahtuma on päättynyt >

  • CXPA Finland Kesäjuhlat 2017

    Allas, Helsinki, 22.08.2017

    Saimme kuulla CXPA Finlandin kesäjuhlissa mielenkiintoisia tarinoita ja hyviä käytännön vinkkejä siitä, miten hyvällä asiakaskokemalla voidaan vaikuttaa organisaation kansainväliseen kasvuun. Kokemuksiaan olivat jakamassa mm. Peter Vesterbacka ja Evon Söderlund. Lue lisää >

  • CXPA Finland AI ja robotiikka

    Elisa, Helsinki, 07.06.2017

    AI ja robotiikka - asiakaskokemusta kasvattamassa? Järjestimme Elisan kanssa yhteistyössä tapahtuman, jossa teemana oli AI ja robotiikka - ja miten nämä tulevat muuttamaan asiakaskokemusta. Lue lisää >

  • CXPA Finland Meetup REDI Living Lab

    REDI Living Lab, Suvilahti, Helsinki, 27.02.2017

    CXPA Finlandin toinen CXPA Meetup järjestettiin helmikuun lopussa REDI Living Labin kanssa. Tilaisuudessa kuultiin uudenlaisesta tavasta kehittää asukaskokemuksia ja kauppakeskuksen elämyksellisyyttä. Kävimme myös fasilitoituja keskusteluja ajankohtaisista CX-teemoista. Lue lisää >

  • CX Masterclass

    Hotel Clarion Helsinki & Klaus K, Helsinki, 24.01.2017

    Asiakkuuskokemusten johtamisen superguru Shaun Smith vieraili Suomessa tammikuussa. Kaksipäiväisessä CX Masterclassissa opittiin alan parhaita käytäntöjä maailmanbrändien case-esimerkeistä ja systemaattinen etenemismalli CX tuomiseen osaksi organisaatiokulttuuria. Lue lisää >

2016

  • CXPA Finland Meetup Clarion

    Hotel Clarion Helsinki, Jätkäsaari, Helsinki, 25.10.2016

    Järjestimme CXPA Finlandin ensimmäisen CXPA Meetupin yhdessä lokakuun lopussa avatun Hotel Clarion Helsingin kanssa. Kuulimme, miten skandinaavista asiakaskokemusta rakennetaan Suomessa ja millä tavoin työntekijäkokemusta luodaan rekrytoinnista alkaen. Verkostoiduimme myös ajankohtaisista CX-teemoista keskustellen. Lue lisää >

  • CX Day Finland 2016

    Microsoft, Espoo, 04.10.2016

    Kokoonnuimme perinteisesti lokakuun ensimmäisenä tiistaina 4.10. juhlimaan kansainvälistä Customer Experience Dayta. Puhujat tarkastelivat asiakkuuskokemusta ja kulttuuria eri näkökulmista. Tänä vuonna eri maat juhlivat CX-päivää koko viikon. Suomessakin järjestimme oheistapahtumia, tutustu mm. www.tosileikki.fi. Lue lisää >

  • CXPA Finland Kesäjuhlat

    Villa Kataya, Helsinki, 17.08.2016

    CXPA Finlandin kesäjuhlissa teemana oli CX & Wellness. Voimme siis hyvin ja kuulimme mielenkiintoisia puheenvuoroja aiheen tiimoilta. Saimme myös nauttia rennosta tunnelmasta ja kesäjuhlameiningistä. Lue lisää >

  • CXPA Finland Kevättapaaminen 2016

    Elisa, Helsinki, 06.04.2016

    CXPA Finlandin kevään käynnisti yhteistyössä Elisan kanssa järjestetty tapahtuma Customer Engagement Managementista. Saimme kuulla asiakaskohtaamisten kehittämisestä eri näkökulmista: digitaalisen asiakaspolun rakentamisesta, markkinoinnin automaatiosta, organisaatiokulttuurin muuttamisesta ja eri kohderyhmien kohtaamisesta sosiaalisessa mediassa. Lue lisää >

2015

  • CX Day 2015

    Fortum, Espoo, 06.10.2015

    Customer Experience Day keräsi asiakkuuskokemusten ammattilaiset yhteen jo kolmatta kertaa ympäri maailmaa. Juhlimme vuoden tärkeintä CX-tapahtumaa tällä kertaa Fortumin vieraana. Lue lisää >

  • CXPA Finland Kesäjuhlat

    User Intelligence, Helsinki, 10.06.2015

    Kesäjuhlissa nautimme Street Foodista, kahvibaarin antimista ja hyvästä seurasta. Kuulimme tiukkaa asiaa digitalisaatiosta sekä julkistimme Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2015 -selvityksen tulokset ja uusimman Rothbart-designlehden. Paikalle kurvasi myös Uber. Lue lisää >

  • CXPA Finland & MobileMonday Kevättapaaminen

    Sanomatalo, Helsinki, 07.05.2015

    CXPA Finlandin, MobileMondayn ja Sanomien toukokuun tapahtumassa teemana oli esineiden internet (IoT) ja pelillistäminen. Lue lisää >

  • CXPA Finland <3 MobileMonday

    Sanomatalo, Helsinki, 09.03.2015

    CXPA Finlandin ja MobileMondayn ensitreffeillä Sanomilla kuultiin, mitä tarkoittaa mobiili edellä -ajattelu. Tapahtumassa pohdittiin myös, miksi esineiden internetin pitäisi kiinnostaa yrityksiä. Lue lisää >

  • CXPA Finland Analytiikka-aamupäivä

    Fonecta, Helsinki, 29.01.2015

    CXPA Finland kokosi asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaiset jälleen yhteen Fonectalle Pasilaan. Teemana oli tällä kertaa Asiakastieto <3 Asiakkuuskokemus. Lue lisää >

2014

  • CX Day 2014

    Yle, Iso Paja, Helsinki, 07.10.2014

    Kutsuplus palkittiin Suomen parhaana asiakastekona Customer Experience –päivän juhlagaalassamme. CXPA Finland palkitsi myös asiakkuuskokemusten johtamisen tilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen menestyjäyritykset DNAn, TeliaSoneran ja Microsoftin. Lue lisää >

  • CXPA Finland Kesäjuhlat

    Aalto EE, Helsinki, 20.08.2014

    Kesäjuhlissa kuulimme, miten mahtavia asiakkuuskokemuksia luodaan, kun asiakas on jo kätevästi palvelun keskiössä ja mikä merkitys yrityskulttuurilla on kilpailuedun luomisessa. Saimme myös tietää, miten asiakasymmärrys auttaa yritystä saamaan kilpailuetua silloin, kun tehokkuus ja miellyttävyys ovat etusijalla. Lue lisää >

  • CXPA Finland Kevättapaaminen

    Microsoft, Espoo, 08.04.2014

    Kevättapaamisemme teemana oli työyhteisön hyvinvoinnin merkitys asiakkuuskokemuksille. Viimevuotisen Asiakkuuskokemusten johtamisen ykkönen kertoi, miten se hoitaa työntekijänsä ja asiakkaansa. Lue lisää >

2013

  • CX Day 2013

    Yle, Iso Paja, Helsinki, 01.10.2013

    Ensimmäistä kansainvälistä asiakkuuskokemusten päivää vietettiin Ylen Isossa Pajassa. Päivän aikana juhlittiin yrityksiä, yhteisöjä ja työntekijöitä, jotka tarjoavat unohtumattomia kokemuksia asiakkailleen. Lue lisää >

Aivan mainiosti hoidettu tilaisuus. Tilaisuuden henkeen sopivia esityksiä (kesto, sisältö), verkottumisaikaa riittävästi, tilaisuuden henki ja meininki koko ajan positivinen, tarjoilut ylitti odotukset
CXPA Finland tapahtuman vieras
Ihan mahtavan rento ja mutkaton tunnelma!
CXPA Finland tapahtuman vieras
Illan esiintyjät olivat aivan huippuja ja haluaisin ehdottomasti kuulla vastaavia lisää. Monia oppeja otetaan meillä varmasti käyttöön. Tuhannet kiitokset kaikille!
CXPA Finland tapahtuman vieras
Tapahtuma ylitti odotukseni. Puheenvuoroissa oli erilaisia näkökulmia ja niissä mentiin pääosin hyvin asian ytimeen eikä jääty otsikkotason liirumlaarumeihin.
CXPA Finland tapahtuman vieras
Hyvä kokoonpano puhujia, caseja ja aiheita.
CXPA Finland tapahtuman vieras
Yksi parhaista tapahtumista kokonaisuudessaan mihin olen osallistunut...harvoin pystytään tekemään ohjelma, jossa kaikki puheenvuorot ovat kiinnostavia. Upeaa!
CXPA Finland tapahtuman vieras
Kiinnostavaa! Hyvä kombinaatio esityksiä ja myös eri aloja.
CXPA Finland tapahtuman vieras
Erittäin miellyttävä tilaisuus, jossa vastaanotto ja tarjoilut olivat upeat. Osallistujien kesken oli helppoa keskustella ja mielenkiintoiseksi asian teki se, että ihmiset edustivat niin eri aloja.
CXPA Finland tapahtuman vieras
Hieno tapahtuma ja mielenkiintoisia puheenvuoroja! Illallisella olisi verkostoitumisen merkeissä vierähtänyt vaikka pidempäänkin.
CXPA Finland tapahtuman vieras
Hienoa, että Suomeenkin saadaan positiivista pöhinää vihdoin suuremmalla porukalla aiheen ympärille.
CXPA Finland tapahtuman vieras
Hyvä kohde ja sisältö. Kiitos!
CXPA Finland tapahtuman vieras
Hyvä kokonaisuus ja tiloihin tutustuminen oli kiinnostava. Verkottuminenkin onnistui lounaan yhteydessä hyvin.
CXPA Finland tapahtuman vieras
Tapahtumamuistutuksia kera ohjelman tuli sopivasti. Vastaanotto oli mukavaa ja rentoa. Tarjoilut olivat herkullisia.
CXPA Finland tapahtuman vieras
Hyvä idea käydä läpi yksi taho kerrallaan, ehti pohtia päivän aikana.
CXPA Finland tapahtuman vieras
Microsoftin puitteet olivat erittäin toimivat. Vastaanotto oli lämmin. Kaikki toimi hienosti.
CXPA Finland tapahtuman vieras
Uusi näkökulma asiakaskokemuksen rakentamiseen: kaikki lähtee firman sisältä, hyvinvoivasta henkilöst%2
CXPA Finland tapahtuman vieras