« Palaa etusivulle

Customer Experience Professionals Association Finland

CXPA Finland juhli ensimmäistä toimintavuottaan

Kansainvälisen Customer Experience -päivän juhlagaalassamme asiakkuuskokemusten kehittäminen oli esillä eri näkökulmista: johtamisen, asiakasdialogin, monikanavaisuuden, asiakaskuuntelun, engagementin ja työntekijöiden sitouttamisen osalta.

CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja kertoi tapahtumayhteistyöstämme Mobile Mondayn kanssa tulevana vuonna. CCXP-sertifiointi on nyt saatu myös Suomeen, Shirute järjestää siihen valmistavia koulutuksia ja Sovelto vastaa sertifiointitestauksesta.

Engagement + Happiness = Success

Tapahtuman keynote-puhuja, Delivering Happiness -organisaation Carlos Piera Serra avasi työntekijöiden onnellisuuden merkitystä liiketoiminnalle. Tuula Uitto TeliaSonerasta kertoi kokemuksiaan asiakaskuuntelukulttuurin rakentamisesta isossa organisaatiossa painottaen, että koko organisaatio täytyy sitouttaa mukaan toimintaan.

Muut puhujat olivat Saara Tammelin Questbackista, Lauri Toivonen SOK:sta, Morgan McKeagney McKeagney Consultingista, Risto Kuulasmaa Not Guiltysta ja Ville Melkko Nespresso Business Solutionsista.

Juhlagaalan palkitut

Tapahtumassa palkittiin CXPA Finlandin Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2014 -selvityksen menestyjäyritykset: DNA, TeliaSonera ja Microsoft. Lisäksi HSL:n Kutsuplus-palvelulle myönnettiin tunnustus Suomen parhaasta asiakasteosta 2014. Äänestykseen saivat osallistua kaikki alan ammattilaiset Suomessa.

Katso videot

Katso tapahtuman esitykset Youtube-kanavaltamme.

Katso kuvat

Tapahtuman tunnelmiin voit palata katsomalla kuvat Flickr-palvelussa.

Tutustu esitysmateriaaleihin

Keskustelut Twitterissä

Lea Aarinen-Koski @aarinen

@cxpafinland Hyvät asiakaskokemukset vaikuttavat myös työntekijöiden pysyvyyteen.

salla ketola @sallakka

Listening to the customer requires a cultural change! Indeed. #cxdayfinland

Thomas Hughes @ThomasWhoCares

Top 3 companies using Customer Experience to lead: 1) DNA 2)TeliaSonera 3)Microsoft. Based on Shirute 2014 study. #cxdayfinland. #cx

Tarja Ihalainen @TarjaIhalainen

Ylimmän johdon sitoutuminen, tavoitteet ja mittaaminen ovat asiakkuuskokemuksen johtamisen avaintekijät. #cxdayfinland

Petra Sievinen @petrasi

Asiakkuuskokemusten kehittäminen on tärkeä osa lähes jokaisen yrityksen strategiaa. http://www.shirute.com/reports/ cem2014/ #cxdayfinland

JenniS @JenniSantalo

Jos olet ykkönen,käyttäydy kuin kakkonen. Ole kiinnostunut asiakkaan tarpeista - Saara Tammelin @QuestBack_Fin #asiakaskokemus #cxdayfinland

CXPA Finland @cxpafinland

Välitä asiakkaasta. Keskity liiketoimintaan. Älä unohda sisältöä. - Lauri Toivonen, SOK #cxdayfinland #cxpafinland

Noora Lindholm @NooraKLindholm

Motiivit tunnistava sisältö ratkaisee. Ostan ajatuksen! #cxdayfinland

CXPA Finland @cxpafinland

When building customer journey, begin by breaking the silos within your company. @morganmck #cxdayfinland #CXDay

Kimmo Timonen @timonenk

Luo merkitys ja intohimo. Kehitä ja innovoi! Mikä suomalainen firma on tällä tasolla? @petrasi #cx #cxdayfinland

Jani Hyppönen @JaniHypponen

The engagement model in simplest by Risto Kuulasmaa: Call to action - engagement - resolution #CXDay #cxdayfinland #cxpafinland

Mikko Leinonen @mikko_leinonen

Be happy and innovate 300% more - @CarlosPiera #cxdayfinland

Joona Mäntyvaara @j_e_manty

Tyytyväiset työntekijät tuottavat parempaa asiakaskokemusta: Ville Melkko, Nespresso #CXDay #cxdayfinland

CXPA Finland @cxpafinland

Suomen Paras Asiakasteko 2014, ylivoimainen voittaja on Kari Rissanen, HSL/Kutsuplus. Onnittelut voittajalle! #cxdayfinland

Ota yhteyttä

Oletko kiinnostunut tulemaan puhujaksi verkostoitumis-
tapahtumiin tai haluaako yrityksesi sponsoroida toimintaamme?
Ota yhteyttä, niin keskustellaan!

Voit myös ehdottaa puhujaa tai aihepiiriä, josta haluaisit kuulla tapahtumissamme.

Lataa...

Kiitos viestistäsi!
Otamme yhteyttä mahdollisimman pian.

« Palaa etusivulle