« Palaa etusivulle

Customer Experience Professionals Association Finland

Asiakkuuskokemusten kehittämiselle oma juhlapäivä

Tänä vuonna 1.10. vietettiin ensimmäistä kansainvälistä asiakkuuskokemusten päivää. Päivän aikana juhlittiin ympäri maailmaa yrityksiä, yhteisöjä ja työntekijöitä, jotka tarjoavat unohtumattomia kokemuksia asiakkailleen. Suomessa järjestetyssä Customer Experience Day -tapahtumassa vieraat kuulivat mielenkiintoisia puheenvuoroja, oppivat alan parhaita käytäntöjä ja tapasivat muita alan ammattilaisia.

CXPA Finland kasvattaa asiakkuus-
kokemusjohtamisen osaamista

CXPA:n Suomen paikallistoiminta lanseerattiin juhlahumussa Ylen Isossa Pajassa 1.10.2013.

Tapahtuman keynote-puhuja, Blanca Juti Fazer Brands Internationalista, innosti osallistujia asiakaskohtaamisten tarinallistamisesta. Muut puhujat olivat Shiruten toimitusjohtaja Sirte Pihlaja, Questbackin maajohtaja Jukka Nupponen, markkinointi- ja operatiivinen johtaja Jussi Laakso SSP Finlandista, maajohtaja Lea Aarinen-Koski Marimekosta, fanikokemusten johtaja Antti Aaltonen Roviolta ja toimitusjohtaja Matti Airas Etumasta.

Juhlapäivän palkitut

Tapahtumassa palkittiin Suomen systemaattisimpana asiakkuuskokemusten johtamisen organisaationa Microsoft, toiseksi tuli Nokia. Kolmannen sijan jakoivat FlyBe Finland, HOK-Elanto, Kesko, Neste Oil ja Valio.

Vuoden parhaan asiakasteon pokkasi Fazer. Tunnustuksella halutaan muistaa niitä ihmisiä, jotka vaikuttavat osaltaan mieleenpainuvien asiakkuuskokemusten syntymiseen arjen keskellä. Kunniamaininnan saivat Bilia, Kela, Linnanmäki, Muumimaailma, St1/Shell ja verkkokauppa Varusteleka.

Katso videot

Katso tapahtuman esitykset Youtube-kanavaltamme.

Katso kuvat

Tapahtuman tunnelmiin voit palata katsomalla kuvat Flickr-palvelussa.

Tutustu esitysmateriaaleihin

Keskustelut Twitterissä

Loek van der Helm @wonderhelm

And the event has started, quoting Disney #CXDayFinland #CXDay pic.twitter.com/vHgmZ0AHIm

Mirka Laitinen @MirkaLaitinen

Asiakaskokemus ja sen ymmärtäminen koskettaa koko organisaatiota stategisesti, taktisesti ja operatiivisesti #cxdayfinland

Mikko Seppä ‏‪@MikkoSeppa

Awesome presentation today at #CXDayFinland by @blajuti

Susa Mäki @susamaki

Lea Aarinen-Koski, #Marimekko :yrityskulttuuri syö strategian aamiaiseksi #CXDayFinland

CXPA Finland @cxpafinland

And now the moment we have all been waiting for: The winner of the CX Award Finland 2013 is ... Fazer @FazerSuomi ! #CXDayFinland #CXDay

Sirte Pihlaja @sirteace

Interested in sponsoring #CXPA Helsinki networking events? Please introduce yourself to us #CXDayFinland #CXDay #CEM #CX #customerexperience

Outi Lilja @OLilja

‪Jos se ei mahdu exceliin, sitä ei ole olemassa? Tänne olisin halunnut tuoda kaikki 6 toimitusjohtajaamme. #cxdayfinland

Marcio Rodrigues @MarcioOnTW

RT @cxpafinland A good crowd at #CXDayFinland #CXDay lots of networking going on pic.twitter.com/cNDhQohL4r

Liisa Eerola @liisaeerola

‪#lojaliteetti muodostuu suuresta määrästä pieniä tekoja #cxdayfinland

CXPA Finland @cxpafinland

@Microsoft recognized as nr. 1 in Finland regarding Customer Experience Management #CXDayFinland #CXDay pic.twitter.com/m1p3K12h56

Mirka Laitinen @MirkaLaitinen

Jos asiakaskokemusta tai kohtaamisia ei voi mitata, sillä ei ole merkitystä. Eli lukuja pöytään jorylle. #cxdayfinland

Jaana Vuori @jaana_vuori

Rovio ei viesti kuluttajille vaan faneille. Parhaimmillaan superfaneille. #CXDayfinland #asiakaskokemus

Jaana Vuori @jaana_vuori

Thank you @blajuti for inspiration! Loved your thinking on dreaming for customers and team of storytellers. #CXDayfinland

Miina Pulkkinen @MiinaPulkkinen

Ajatuksia herättävää settiä #CXDayFinland

Ota yhteyttä

Oletko kiinnostunut tulemaan puhujaksi verkostoitumis-
tapahtumiin tai haluaako yrityksesi sponsoroida toimintaamme?
Ota yhteyttä, niin keskustellaan!

Voit myös ehdottaa puhujaa tai aihepiiriä, josta haluaisit kuulla tapahtumissamme.

Lataa...

Kiitos viestistäsi!
Otamme yhteyttä mahdollisimman pian.

« Palaa etusivulle